Siirry sisältöön

Mitä teen, kun tuulilasini rikkoutuu?

POP Autovakuutuksen XL- ja L-kaskoihin kuuluu aina tuulilasiturva.

Jos sinulle on sattunut tuulilasivahinko, löydät tarkempia toimintaohjeita tuulilasivahinkojen korvaussivultamme. Tavallisessa rikkoutumistapauksessa, kun esimerkiksi kivi tai nasta on rikkonut lasin, sinun ei tarvitse tehdä vahinkoilmoitusta. Voit viedä ajoneuvosi lasin korjattavaksi suoraan yhteistyökumppanillemme. Lähimmän yhteistyökumppanimme toimipisteen löydät osoitteesta Carglass.fi, Incar.fi tai Autoklinikka.fi.

Huomaa, että jos tuulilasivaurio on syntynyt ilkivaltaisesti, sinun tulee ensin täyttää vahinkoilmoitus verkossa. Katso tarkemmat ohjeet ilkivaltavahinkojen korvausohjeistamme.

Tuulilasivahingot

Tutustu ohjeisiin

Kaikki usein kysytyt kysymykset

Etkö löytänyt vastausta?

Ota meihin yhteyttä

Oma Palvelussa hoidat vakuutusasioita 24/7

Oma Palvelussa asioit helposti ja nopeasti. Voimme käsitellä kaikkia vakuutusasioitasi viestien välityksellä, ja monenlaiset muutokset saat hoidettua välittömästi itse. Kiireellisissä asioissa voit soittaa, mutta useimmiten asioit näppärästi Oma Palvelun kautta silloin kun sinulle parhaiten sopii. Oma Palvelussa voit esimerkiksi:

Asiakaspalvelu ark. 9-17

Autamme henkilökohtaisissa vakuutusasioissa

Myyntipalvelu ark. 8-18

Uudet vakuutukset ja tarjouspyynnöt

Korvauspalvelu ark. 9-15.30

Korvauspalvelu auttaa sinua uusissa ja jo avoinna olevissa vahinkoasioissasi

POP Päivystyspalvelu

POP Päivystyspalvelu auttaa sinua hätätilanteissa vuorokauden ympäri

POP Henkilövahinkojen matkahätäpalvelu

Matkahätäpalvelu auttaa sinua 24h kun tarvitset välitöntä apua matkallasi sattuneen henkilövahingon hoidossa.

Liikennevakuutuspalvelu ark. 9-17

Lakisääteisen liikennevakuutuksen vakuutus- ja vahinkoasiat

Pyydä tarjous

Olemme yhteydessä sinulle sopivana ajankohtana

Chat palvelu ark 9-17

Chat palvelee sinua vakuutuksiin liittyvissä asioissa