Mitä voin itse tehdä Oma Palvelussa?

Oma Palvelussa voit tarkastella omia vakuutuskirjojasi, laskutustietojasi, lähettää viestin asiakaspalveluun, hyväksyä tarjouksia, tehdä vahinkoilmoituksen ja rekisteröintiuudistuksen myötä nykyään myös rekisteröidä uuden ajoneuvosi sekä tehdä liikennekäytöstäpoiston ja liikennekäyttöönoton. Lisäksi voit muuttaa autovakuutuksesi turvatasoa, ilmoittaa tai muuttaa ajokilometrisi ja irtisanoa koti-, tapaturma- tai matkavakuutuksesi.

Etkö löytänyt vastausta?

Ota meihin yhteyttä

Oletko jo asiakkaamme?

Kirjaudu Oma Palveluun

Voit hoitaa vakuutusasiasi jonottamatta milloin vain. Vakuutuksesi, laskutustiedot, korvaukset, viestit...

Kysy chatissa

Autamme nopeasti kaikissa vakuutuksiin ja asiakkuuteen liittyvissä yleisissä asioissa.

Soita meille

Myyntipalvelu ark. 8-18

010 3910 392

Vakuutusten hankintaan liittyvät asiat

Korvauspalvelu ark. 9-15.30

010 3910 394

Korvauspalvelu auttaa sinua uusissa ja jo avoinna olevissa vahinkoasioissasi arkisin klo 9-15.30.

Asiakaspalvelu ark. 9-17

010 3910 391

Kaikki vakuutuksiin liittyvät asiat

POP Vahinkoapu 24h

010 3910 393

Kun sinulle sattuu vahinko tai tarvitset kiirellistä apua, auttaa POP Vahinkoapu sinua 24h.

Matkahätäpalvelu 24h

0800 950 30

Matkahätäpalvelu auttaa sinua 24h kun tarvitset välitöntä apua matkallasi sattuneen henkilövahingon hoidossa.