Siirry sisältöön

Mitä jos toisen vakuutusyhtiön asiakas on aiheuttanut autolleni vahingon?

Odota ensisijaisesti toisen vakuutusyhtiön päätöstä. Toisen ajoneuvon ollessa syyllinen liikennevahinkoon, kuuluu korvausvastuu ja vahingon käsittely syyllisen ajoneuvon liikennevakuutusyhtiölle.

Mikäli sinulla on kolariturva, voidaan tapaus käsitellä halutessasi etukäteen myös kaskovakuutuksestasi. Näin toimitaan usein, jos liikennevahingon syyllisyysratkaisu viivästyy. Kun vastapuolen yhtiö korvaa vahinkosi, teemme vastapuolen yhtiöön takaisinhaun korjauskuluista. Haemme samalla myös omavastuuosuutesi takaisin ja kaskovakuutuksen bonus palautuu ennalleen, mikäli vastapuolen yhtiö maksaa kaskovakuutuksesta maksetut korvaukset takaisin POP Vakuutukselle.

Kaikki usein kysytyt kysymykset

Etkö löytänyt vastausta?

Ota meihin yhteyttä

Oma Palvelussa hoidat vakuutusasioita 24/7

Oma Palvelussa hoidat näppärästi vakuutusasioita silloin kuin sinulle sopii.

  • Laskutiedot ja eräpäivän siirto
  • Muokkaa vakuutuksiasi
  • Lähetä viesti asiakaspalveluun
  • Tee liikennekäytöstäpoisto
  • Ilmoita vahingosta
  • Tilaa green card tai matkavakuutustodistus

Asiakaspalvelu ark. 9-17

Autamme henkilökohtaisissa vakuutusasioissa

Myyntipalvelu ark. 8-18

Uudet vakuutukset ja tarjouspyynnöt

Korvauspalvelu ark. 9-15.30

Korvauspalvelu auttaa sinua uusissa ja jo avoinna olevissa vahinkoasioissasi

POP Vahinkoapu 24h

Kun sinulle sattuu vahinko tai tarvitset kiirellistä apua, auttaa POP Vahinkoapu sinua 24h.

Matkahätäpalvelu 24h

Matkahätäpalvelu auttaa sinua 24h kun tarvitset välitöntä apua matkallasi sattuneen henkilövahingon hoidossa.

Liikennevakuutuspalvelu ark. 9-17

Lakisääteisen liikennevakuutuksen vakuutus- ja vahinkoasiat

Pyydä tarjous

Olemme yhteydessä sinulle sopivana ajankohtana

Chat palvelu ark. 9-17

Chat palvelee sinua vakuutuksiin liittyvissä asioissa