Miten voin muuttaa laskutustapaa?

Voit muuttaa laskutustapaa Oma Palvelussa Omat tiedot-sivulla. Laskutusvaihtoehtoina ovat e-lasku, sähköpostilasku ja paperilasku (paperilaskun hinta on 1,90€/lasku). Suosittelemme ottamaan käyttöön maksuttoman aikaa, vaivaa ja luontoa säästävän e-laskun. Laskun sisältö ja maksuaika ovat samanlaiset kuin paperisessa laskussa, eikä sinun tarvitse näppäillä tietoja käsin verkkopankissa. Kun olet valinnut haluamasi laskutustavan, muista tallentaa valintasi sivun alalaidasta.

Mikäli laskusi tulevat Postin OmaPosti tai Netposti-palveluun, niistä ei veloiteta paperilaskun maksua, vaikka Oma Palvelussa laskutustapanasi näkyykin Paperilasku. OmaPosti-palvelun saat käyttöösi Postin kautta.

Etkö löytänyt vastausta?

Ota meihin yhteyttä

Oletko jo asiakkaamme?

Kirjaudu Oma Palveluun

Voit hoitaa vakuutusasiasi jonottamatta milloin vain. Vakuutuksesi, laskutustiedot, korvaukset, viestit...

Kysy chatissa

Autamme nopeasti kaikissa vakuutuksiin ja asiakkuuteen liittyvissä yleisissä asioissa.

Soita meille

Myyntipalvelu ark. 8-18

010 3910 392

Vakuutusten hankintaan liittyvät asiat

Korvauspalvelu ark. 9-15.30

010 3910 394

Korvauspalvelu auttaa sinua uusissa ja jo avoinna olevissa vahinkoasioissasi arkisin klo 9-15.30.

Asiakaspalvelu ark. 9-17

010 3910 391

Kaikki vakuutuksiin liittyvät asiat

POP Vahinkoapu 24h

010 3910 393

Kun sinulle sattuu vahinko tai tarvitset kiirellistä apua, auttaa POP Vahinkoapu sinua 24h.

Liikennevakuutuspalvelu ark. 9-17

010 190 391

Lakisääteisen liikennevakuutuksen vakuutus- ja vahinkoasiat

Matkahätäpalvelu 24h

0800 950 30

Matkahätäpalvelu auttaa sinua 24h kun tarvitset välitöntä apua matkallasi sattuneen henkilövahingon hoidossa.