Siirry sisältöön

Miten voin muuttaa laskutustapaa?

Voit muuttaa laskutustapaa Oma Palvelussa Omat tiedot-sivulla. Laskutusvaihtoehtoina ovat e-lasku, sähköpostilasku ja paperilasku (paperilaskun hinta on 1,90€/lasku). Suosittelemme ottamaan käyttöön maksuttoman aikaa, vaivaa ja luontoa säästävän e-laskun. Laskun sisältö ja maksuaika ovat samanlaiset kuin paperisessa laskussa, eikä sinun tarvitse näppäillä tietoja käsin verkkopankissa. Kun olet valinnut haluamasi laskutustavan, muista tallentaa valintasi sivun alalaidasta.

Mikäli laskusi tulevat Postin OmaPosti tai Netposti-palveluun, niistä ei veloiteta paperilaskun maksua, vaikka Oma Palvelussa laskutustapanasi näkyykin Paperilasku. OmaPosti-palvelun saat käyttöösi Postin kautta.

Kirjaudu Oma Palveluun

Oma Palvelu

Kaikki usein kysytyt kysymykset

Etkö löytänyt vastausta?

Ota meihin yhteyttä

Oma Palvelussa hoidat vakuutusasioita 24/7

Oma Palvelussa hoidat näppärästi vakuutusasioita silloin kuin sinulle sopii.

  • Laskutiedot ja eräpäivän siirto
  • Muokkaa vakuutuksiasi
  • Lähetä viesti asiakaspalveluun
  • Tee liikennekäytöstäpoisto
  • Ilmoita vahingosta
  • Tilaa green card tai matkavakuutustodistus

Asiakaspalvelu ark. 9-17

Autamme henkilökohtaisissa vakuutusasioissa

Myyntipalvelu ark. 8-18

Uudet vakuutukset ja tarjouspyynnöt

Korvauspalvelu ark. 9-15.30

Korvauspalvelu auttaa sinua uusissa ja jo avoinna olevissa vahinkoasioissasi

POP Vahinkoapu 24h

Kun sinulle sattuu vahinko tai tarvitset kiirellistä apua, auttaa POP Vahinkoapu sinua 24h.

Matkahätäpalvelu 24h

Matkahätäpalvelu auttaa sinua 24h kun tarvitset välitöntä apua matkallasi sattuneen henkilövahingon hoidossa.

Liikennevakuutuspalvelu ark. 9-17

Lakisääteisen liikennevakuutuksen vakuutus- ja vahinkoasiat

Pyydä tarjous

Olemme yhteydessä sinulle sopivana ajankohtana

Chat palvelu ark. 9-17

Chat palvelee sinua vakuutuksiin liittyvissä asioissa