Voiko alaikäinen käyttää sähköisiä palveluja?

Jos alaikäisellä on pankkitunnukset, hän voi hoitaa omia vakuutusasioitaan POP Vakuutuksen verkkosivuilla Oma Palvelussa. Oma Palvelussa voi esimerkiksi pyytää vakuutusmuutoksia, ilmoittaa tilinumeron ja nähdä laskutiedot. Alaikäinen voi tehdä myös ajoneuvon liikennekäytöstäpoiston ja vakuutuksen päättämisen sekä luovutusilmoituksen verkkopalvelussamme. Vakuutusostot onnistuvat ainoastaan puhelimitse myyntipalvelumme kautta. Huoltajalle ei ole mahdollista lisätä verkko-oikeuksia alaikäisen Oma Palveluun.

Etkö löytänyt vastausta?

Ota meihin yhteyttä

Oletko jo asiakkaamme?

Kirjaudu Oma Palveluun

Voit hoitaa vakuutusasiasi jonottamatta milloin vain. Vakuutuksesi, laskutustiedot, korvaukset, viestit...

Kysy chatissa

Autamme nopeasti kaikissa vakuutuksiin ja asiakkuuteen liittyvissä yleisissä asioissa.

Soita meille

Myyntipalvelu ark. 8-18

010 3910 392

Vakuutusten hankintaan liittyvät asiat

POP Korvauspalvelu ark. 9-15.30

010 3910 394

POP Korvauspalvelu auttaa sinua uusissa ja jo avoinna olevissa vahinkoasioissasi arkisin klo 9-15.30.

Asiakaspalvelu ark. 9-17

010 3910 391

Kaikki vakuutuksiin liittyvät asiat

POP Vahinkoapu 24h

010 3910 393

Kun sinulle sattuu vahinko tai tarvitset kiirellistä apua, auttaa POP Vahinkoapu sinua 24h.

POP Matkahätäpalvelu 24h

0800 950 30

POP Matkahätäpalvelu auttaa sinua 24h kun tarvitset välitöntä apua matkallasi sattuneen henkilövahingon hoidossa.