Siirry sisältöön

Voiko alaikäinen käyttää sähköisiä palveluja?

Jos alaikäisellä on pankkitunnukset, hän voi hoitaa omia vakuutusasioitaan POP Vakuutuksen verkkosivuilla Oma Palvelussa. Oma Palvelussa voi esimerkiksi pyytää vakuutusmuutoksia, ilmoittaa tilinumeron ja nähdä laskutiedot. Alaikäinen voi tehdä myös ajoneuvon liikennekäytöstäpoiston ja vakuutuksen päättämisen sekä luovutusilmoituksen verkkopalvelussamme. Vakuutusostot onnistuvat ainoastaan puhelimitse myyntipalvelumme kautta. Huoltajalle ei ole mahdollista lisätä verkko-oikeuksia alaikäisen Oma Palveluun.

Kaikki usein kysytyt kysymykset

Etkö löytänyt vastausta?

Ota meihin yhteyttä

Oma Palvelussa hoidat vakuutusasioita 24/7

Oma Palvelussa hoidat näppärästi vakuutusasioita silloin kuin sinulle sopii.

  • Laskutiedot ja eräpäivän siirto
  • Muokkaa vakuutuksiasi
  • Lähetä viesti asiakaspalveluun
  • Tee liikennekäytöstäpoisto
  • Ilmoita vahingosta
  • Tilaa green card tai matkavakuutustodistus

Asiakaspalvelu ark. 9-17

Autamme henkilökohtaisissa vakuutusasioissa

Myyntipalvelu ark. 8-18

Uudet vakuutukset ja tarjouspyynnöt

Korvauspalvelu ark. 9-15.30

Korvauspalvelu auttaa sinua uusissa ja jo avoinna olevissa vahinkoasioissasi

POP Vahinkoapu 24h

Kun sinulle sattuu vahinko tai tarvitset kiirellistä apua, auttaa POP Vahinkoapu sinua 24h.

Matkahätäpalvelu 24h

Matkahätäpalvelu auttaa sinua 24h kun tarvitset välitöntä apua matkallasi sattuneen henkilövahingon hoidossa.

Liikennevakuutuspalvelu ark. 9-17

Lakisääteisen liikennevakuutuksen vakuutus- ja vahinkoasiat

Pyydä tarjous

Olemme yhteydessä sinulle sopivana ajankohtana

Chat palvelu ark. 9-17

Chat palvelee sinua vakuutuksiin liittyvissä asioissa