Siirry sisältöön

Yhteystiedot

Älä turhaan vaivaa päätäsi. Autamme mieluusti.

Oma Palvelussa hoidat vakuutusasioita 24/7

Oma Palvelussa asioit helposti ja nopeasti. Voimme käsitellä kaikkia vakuutusasioitasi viestien välityksellä, ja monenlaiset muutokset saat hoidettua välittömästi itse. Kiireellisissä asioissa voit soittaa, mutta useimmiten asioit näppärästi Oma Palvelun kautta silloin kun sinulle parhaiten sopii. Tarkista myös löydätkö vastauksen mieltäsi askarruttavaan asiaan usein kysytyistä kysymyksistä.

Oma Palvelussa voit esimerkiksi:

Asiakaspalvelu ark. 9-15.30

Autamme henkilökohtaisissa vakuutusasioissa

Myyntipalvelu ark. 8-18

Uudet vakuutukset ja tarjouspyynnöt. Voit jättää myös soittopyynnön soittaessasi palvelun ollessa suljettuna.

Korvauspalvelu ark. 9-15.30

Korvauspalvelu auttaa sinua uusissa ja avoinna olevissa vahinkoasioissasi.

POP Henkilövahinkojen matkahätäpalvelu

Matkahätäpalvelu auttaa sinua 24h kun tarvitset välitöntä apua matkallasi sattuneen henkilövahingon hoidossa.

Liikennevakuutuspalvelu ark. 9-15.30

Lakisääteisen liikennevakuutuksen vakuutus- ja vahinkoasiat

Pyydä tarjous

Olemme yhteydessä sinulle sopivana ajankohtana

Chat-palvelu ark 9-17

Chat palvelee sinua vakuutuksiin liittyvissä asioissa

POP Hinauspalvelu 24/7

Hinauspalvelun tavoitat puhelimitse 24/7. Tilaa hinaus - saat apua silloin, kun sitä tarvitset.

POP Lasipalvelu ark 7.30-17

Tuulilasin korjauksen tai vaihdon varaat helposti tuulilasipalvelustamme - ilman vahinkoilmoitusta.

Puheluiden hinnat:

Asiakas- ja korvauspalvelu- sekä myyntipalvelunumeroihin soittaminen:

  • kotimaan kiinteän verkon liittymistä 0,0835 €/puhelu + 0,1669 €/min
  • kaikista matkapuhelinliittymistä 0,0835 €/puhelu + 0,1669 €/min

Puhelu- ja jonotusajalta peritään sama maksu.

Liikennevakuutuspalveluun soittaminen:

  • paikallisverkkomaksu (pvm) kiinteän verkon liittymistä
  • matkapuhelinmaksu (mpm) mobiiliverkoista