Siirry sisältöön

Matkamme peruuntui, saammeko matkavakuutuksesta korvausta?

Jos matka peruuntuu esimerkiksi yllättävän sairauden tai tapaturman vuoksi, voi matkan peruuntumiskuluista hakea korvausta. Huomioithan, että korvauksen maksaminen edellyttää, että matkavakuutus on ollut hankittuna vähintään kolme vuorokautta ennen matkan alkamista ja peruuntumisen syy ei ole ollut tiedossa ennen matkan varaamista tai vakuutussopimuksen tekemistä.

Matkavakuutuksen korvausohjesivuilta pääset lukemaan tarkemmin, kuinka toimia matkan peruuntuessa.

Vakuutusehdoista voit tarkistaa tarkemmin korvattavat tilanteet.

Kaikki usein kysytyt kysymykset

Etkö löytänyt vastausta?

Ota meihin yhteyttä

Oma Palvelussa hoidat vakuutusasioita 24/7

Oma Palvelussa asioit helposti ja nopeasti. Voimme käsitellä kaikkia vakuutusasioitasi viestien välityksellä, ja monenlaiset muutokset saat hoidettua välittömästi itse. Kiireellisissä asioissa voit soittaa, mutta useimmiten asioit näppärästi Oma Palvelun kautta silloin kun sinulle parhaiten sopii. Oma Palvelussa voit esimerkiksi:

Asiakaspalvelu ark. 9-15.30

Autamme henkilökohtaisissa vakuutusasioissa

Myyntipalvelu ark. 9-16.30

Uudet vakuutukset ja tarjouspyynnöt. Voit jättää myös soittopyynnön soittaessasi palvelun ollessa suljettuna.

Korvauspalvelu ark. 9-12

Korvauspalvelu auttaa sinua uusissa ja jo avoinna olevissa vahinkoasioissasi

POP Henkilövahinkojen matkahätäpalvelu

Matkahätäpalvelu auttaa sinua 24h kun tarvitset välitöntä apua matkallasi sattuneen henkilövahingon hoidossa.

Liikennevakuutuspalvelu ark. 9-15.30

Lakisääteisen liikennevakuutuksen vakuutus- ja vahinkoasiat

Pyydä tarjous

Olemme yhteydessä sinulle sopivana ajankohtana

Chat-palvelu ark 9-15.30

Chat palvelee sinua vakuutuksiin liittyvissä asioissa