Siirry sisältöön

Miten teen vahinkoilmoituksen?

Helpoiten teet vahinkoilmoituksen verkkosivuiltamme löytyvällä lomakkeella ja tunnistautumalla verkkopankkitunnuksillasi. Mikäli sinun tulee lisätä vahinkoilmoitukseesi dokumentteja, saat ne helposti lähetettyä Oma Palvelussa. Samalla voit myös tarkastella aiempia vahinkojasi.

Tuulilasivahingon sattuessa voit viedä autosi lasin korjattavaksi tai vaihdettavaksi suoraan yhteistyökumppanillemme. Sinun ei tällöin tarvitse tehdä erillistä vahinkoilmoitusta. Katso lisätietoja ja varaa aika sinua lähinnä olevasta toimipisteestä: Pilkington, Incar tai Carglass. Mikäli kyse on ilkivaltavahingosta, tee vahinkoilmoitus verkkosivuillamme.

Jos haet korvausta venevahingosta, jätä vapaamuotoinen vahinkoilmoitus. Vahinkoilmoituksen jättämisen jälkeen olemme sinuun yhteydessä mahdollisimman pian.

Kaikki usein kysytyt kysymykset

Etkö löytänyt vastausta?

Ota meihin yhteyttä

Oma Palvelussa hoidat vakuutusasioita 24/7

Oma Palvelussa hoidat näppärästi vakuutusasioita silloin kuin sinulle sopii.

Asiakaspalvelu ark. 9-17

Autamme henkilökohtaisissa vakuutusasioissa

Myyntipalvelu ark. 8-18

Uudet vakuutukset ja tarjouspyynnöt

Korvauspalvelu ark. 9-15.30

Korvauspalvelu auttaa sinua uusissa ja jo avoinna olevissa vahinkoasioissasi

POP Vahinkoapu 24h

Kun sinulle sattuu vahinko tai tarvitset kiirellistä apua, auttaa POP Vahinkoapu sinua 24h.

Matkahätäpalvelu 24h

Matkahätäpalvelu auttaa sinua 24h kun tarvitset välitöntä apua matkallasi sattuneen henkilövahingon hoidossa.

Liikennevakuutuspalvelu ark. 9-17

Lakisääteisen liikennevakuutuksen vakuutus- ja vahinkoasiat

Pyydä tarjous

Olemme yhteydessä sinulle sopivana ajankohtana

Chat palvelu ark. 9-17

Chat palvelee sinua vakuutuksiin liittyvissä asioissa