Siirry sisältöön

Sairastuin matkalla, miten saan korvauksen matkavakuutuksesta?

Jos olet sairastunut äkillisesti matkan aikana ja tarvitset lääkärinhoitoa, voit hakea matkavakuutuksesta korvausta lääkärikuluihin. Sinun tulee hakeutua lääkärinhoitoon matkan aikana tai viimeistään 14 vuorokauden kuluttua matkan päättymisestä.

Voit tehdä vahinkoilmoituksen Oma Palvelussa ja toimittaa asiaan liittyvät tositteet liitetiedostona hakemuksen yhteydessä.

Matkahätäpalvelu auttaa sinua ympäri vuorokauden numerossa +358 800 950 30, kun tarvitset välitöntä apua matkallasi sattuneen henkilövahingon hoidossa. Soita hätäpalveluun, kun kyseessä on esimerkiksi vakava sairastuminen, onnettomuus tai kuolemantapaus.

Tarkat tiedot matkustajavakuutuksesta korvattavista kuluista löydät vakuutusehdoista.

Kirjaudu Oma Palveluun

Oma Palvelu

Etkö löytänyt vastausta?

Ota meihin yhteyttä

Oletko jo asiakkaamme?

Kirjaudu Oma Palveluun

Voit hoitaa vakuutusasiasi jonottamatta milloin vain. Vakuutuksesi, laskutustiedot, korvaukset, viestit...

Kysy chatissa

Autamme nopeasti vakuutuksiin ja asiakkuuteen liittyvissä yleisissä asioissa. Huomaathan, ettemme pysty käsittelemään asioita, jotka vaativat tunnistautumisen (esim. laskutusasiat).

Soita meille

Myyntipalvelu ark. 8-18

010 3910 392

Vakuutusten hankintaan liittyvät asiat

Korvauspalvelu ark. 9-15.30

010 3910 394

Korvauspalvelu auttaa sinua uusissa ja jo avoinna olevissa vahinkoasioissasi arkisin klo 9-15.30.

Asiakaspalvelu ark. 9-17

010 3910 391

Kaikki vakuutuksiin liittyvät asiat

POP Vahinkoapu 24h

010 3910 393

Kun sinulle sattuu vahinko tai tarvitset kiirellistä apua, auttaa POP Vahinkoapu sinua 24h.

Liikennevakuutuspalvelu ark. 9-17

010 190 391

Lakisääteisen liikennevakuutuksen vakuutus- ja vahinkoasiat

Matkahätäpalvelu 24h

0800 950 30

Matkahätäpalvelu auttaa sinua 24h kun tarvitset välitöntä apua matkallasi sattuneen henkilövahingon hoidossa.