Siirry sisältöön

Puhelimeni varastettiin. Miten minun tulee toimia?

Paina mieleesi tarkka tapahtumapaikka ja -aika. Jos mahdollista, yritä paikantaa puhelimesi toisen älypuhelimen tai tietokoneen avulla.

Jos olet varma, että puhelin on varastettu, sulje ensimmäiseksi liittymä. Tämä on tärkeää, jotta varas ei pääse soittelemaan tai tekemään ostoksia sinun piikkiisi. Voit sulkea liittymän esimerkiksi soittamalla operaattorisi asiakas- ja sulkupalveluun tai operaattorin verkkosivuilla.

Kun olet sulkenut liittymän, tee rikosilmoitus. Jos puhelimesi varastettiin ulkomailla, tee rikosilmoitus paikalliselle poliisille. Ilmoita varkaudesta myös matkanjärjestäjälle tai oppaalle. Huom! Muista aina pyytää rikosilmoituksesta jäljennös itsellesi. Saat sen poliisilaitokselta tai postitettuna kotiisi.

Varkausvahinkojen korvausohjeisiimme pääset tutustumaan tarkemmin täältä.

Kaikki usein kysytyt kysymykset

Etkö löytänyt vastausta?

Ota meihin yhteyttä

Oma Palvelussa hoidat vakuutusasioita 24/7

Oma Palvelussa asioit helposti ja nopeasti. Voimme käsitellä kaikkia vakuutusasioitasi viestien välityksellä, ja monenlaiset muutokset saat hoidettua välittömästi itse. Kiireellisissä asioissa voit soittaa, mutta useimmiten asioit näppärästi Oma Palvelun kautta silloin kun sinulle parhaiten sopii. Oma Palvelussa voit esimerkiksi:

Asiakaspalvelu ark. 9-15.30

Autamme henkilökohtaisissa vakuutusasioissa

Myyntipalvelu ark. 8-18

Uudet vakuutukset ja tarjouspyynnöt. Voit jättää myös soittopyynnön soittaessasi palvelun ollessa suljettuna.

Korvauspalvelu ark. 9-15.30

Korvauspalvelu auttaa sinua uusissa ja jo avoinna olevissa vahinkoasioissasi

POP Henkilövahinkojen matkahätäpalvelu

Matkahätäpalvelu auttaa sinua 24h kun tarvitset välitöntä apua matkallasi sattuneen henkilövahingon hoidossa.

Liikennevakuutuspalvelu ark. 9-15.30

Lakisääteisen liikennevakuutuksen vakuutus- ja vahinkoasiat

Pyydä tarjous

Olemme yhteydessä sinulle sopivana ajankohtana

Chat-palvelu ark 9-17

Chat palvelee sinua vakuutuksiin liittyvissä asioissa