Siirry sisältöön

Miten minun tulee toimia, jos haluan vaihtaa vanhan liikennevakuutukseni uuteen?

Jos olet hankkinut liikennevakuutuksesi ennen 1.1.2017 ja haluat vaihtaa sen uuteen, kirjaudu Oma Palveluun ja lähetä asiakaspalveluun viesti. Valitse viestin aiheeksi ”Bonusasia” ja ilmoita sen ajoneuvon sopimusnumero ja rekisteritunnus, johon muutos halutaan tehdä.

Jos sinulla ei ole vielä POP Vakuutuksen autovakuutusta, saat laskettua hinnan ja hankittua vakuutuksen kätevästi verkkokaupassamme.

Lähetä viesti Oma Palvelun kautta

Kirjaudu sisään

Kaikki usein kysytyt kysymykset

Etkö löytänyt vastausta?

Ota meihin yhteyttä

Oma Palvelussa hoidat vakuutusasioita 24/7

Oma Palvelussa hoidat näppärästi vakuutusasioita silloin kuin sinulle sopii.

  • Laskutiedot ja eräpäivän siirto
  • Muokkaa vakuutuksiasi
  • Lähetä viesti asiakaspalveluun
  • Tee liikennekäytöstäpoisto
  • Ilmoita vahingosta
  • Tilaa green card tai matkavakuutustodistus

Asiakaspalvelu ark. 9-17

Autamme henkilökohtaisissa vakuutusasioissa

Myyntipalvelu ark. 8-18

Uudet vakuutukset ja tarjouspyynnöt

Korvauspalvelu ark. 9-15.30

Korvauspalvelu auttaa sinua uusissa ja jo avoinna olevissa vahinkoasioissasi

POP Vahinkoapu 24h

Kun sinulle sattuu vahinko tai tarvitset kiirellistä apua, auttaa POP Vahinkoapu sinua 24h.

Matkahätäpalvelu 24h

Matkahätäpalvelu auttaa sinua 24h kun tarvitset välitöntä apua matkallasi sattuneen henkilövahingon hoidossa.

Liikennevakuutuspalvelu ark. 9-17

Lakisääteisen liikennevakuutuksen vakuutus- ja vahinkoasiat

Pyydä tarjous

Olemme yhteydessä sinulle sopivana ajankohtana

Chat palvelu ark. 9-17

Chat palvelee sinua vakuutuksiin liittyvissä asioissa