Siirry sisältöön

Ajoneuvo­vahingot

Ohjeita vahinkotilanteisiin

Valitse alta, mihin vahinko liittyy

Ajoneuvovahingot

Näiltä sivuilta löydät ohjeita, miten toimia yleisimmissä ajoneuvovahinkotilanteissa.

Tutustumalla vahinkokohtaisiin ohjeistuksiin saat yleistä apua erilaisiin vahinkotilanteisiin ja tiedät miten toimia vahingon sattuessa.

Käsittelemme vahinkoasiasi mahdollisimman pian ja annamme sinulle korvauspäätöksen. Tarvittaessa olemme sinuun yhteydessä.

Voit toimittaa vahinkoon liittyviä tositteita vahinkoilmoituksen liitteenä tai Oma Palvelun kautta. Mitä paremmat tiedot saamme heti ilmoittaessasi vahinkoa sitä paremmin voimme käsitellä ilmoittamasi vahingon. Täytäthän vahinkoilmoituksen huolellisesti kaikilta osin.

Mikäli kyseessä on jo ilmoitettu vahinko

Voit siirtyä kyseisen vahingon tietoihin Oma Palvelun kautta Vahingot ja korvaukset –sivulta vahinkonumeroa klikkaamalla. Jos vahinkosi on listattu Vahingot ja korvaukset –sivulla, voit lähettää ja vastaanottaa viestejä kyseisen vahingon omalla sivulla. Mikäli ilmoittamasi vahinko ei näy vahinkolistauksessa, voit olla yhteydessä Oma Palvelun Viestit-sivulta.

Valtakunnalliset yhteistyökumppanit

Valtakunnalliset kumppanikorjaamomme ovat Incar, Awux ja Autoklinikka.

Oma Palvelussa hoidat vahinkoasioitasi 24/7

Ilmoita vahingosta helpoiten verkossa - ilman jonotusta.

POP Hinauspalvelun 24/7 päivystys

Hinauspalvelumme tavoitat puhelimitse 24/7. Tilaa hinaus - saat apua silloin, kun sitä tarvitset.

Chat-palvelu arkisin 9-15.30

Chat palvelee sinua vakuutuksiin liittyvissä asioissa.