POP Vakuutus ylsi toistamiseen asiakastyytyväisyystutkimuksen kärkikahinoihin

EPSI Rating Vakuutus 2023 on vuosittain vakuutusalalla ulkopuolisen toteuttama laaja asiakastyytyväisyystutkimus. Tutkimuksessa selvitetään asiakkaiden tyytyväisyyttä, uskollisuutta, yhtiön imagoa, tuotteiden ja palveluiden laatua sekä kokemusta vastineesta rahalle. Erityistä tunnustusta POP Vakuutus niitti alan toiseksi korkeimmalla asiakastyytyväisyydellä ja helpoksi koetulla vakuutusostolla.

Yksityisasiakkaat

Kuva: EPSI Rating Vakuutus 2023 -tutkimus.

Vakuutusalan toiseksi korkein asiakastyytyväisyys

POP Vakuutus ylsi tuloksellaan toistamiseen rankingin kakkospaikalle tyytyväisten asiakkaiden rajan ylittäneellä yli 74 indeksipisteen tuloksella. Korkean sijoituksen taustalta löytyvät tutkimuksen laatijan mukaan eritoten asiakkaiden korkeat arviot rahalle saamastaan vastineesta.

Tutkimukseen toista kertaa osallistunut POP Vakuutus sijoittui alan keskivertoa korkeammalle tasolle asiakastyytyväisyydessä, asiakasuskollisuudessa, imagossa, palvelulaadussa sekä rahalle saatavassa vastineessa.

Tutkitusti helpoin ja turvallisin vakuutusosto

EPSI Rating Vakuutus 2023 –tutkimuksesta käy ilmi, että tutkimuksen mukaan POP Vakuutuksen digitaaliset palvelut koetaan alansa helpoimmiksi ja turvallisimmiksi käyttää.

"Tulokseemme erityisesti digitaalisen ostokokemuksen osa-alueella voi olla todella tyytyväinen. Asiakkaamme ovat todenneet digitaalisen liiketoimintamallimme hyväksi ja luotettavaksi", POP Vakuutuksen toimitusjohtaja Marko Lindfors iloitsee.