Siirry sisältöön

Matkavahingot

Toimintaohjeita avuksesi, kun matkalla sattuu ja tapahtuu.

Valitse alta, mihin vahinko liittyy

Sattuiko vahinko matkalla?

Näiltä sivuilta löydät toimintaohjeita, kun sinulle tai matkatavaroillesi sattuu vahinko matkalla tai matkasi peruuntuu. Tutustumalla ohjeistuksiin saat yleistä apua erilaisiin vahinkotilanteisiin ja tiedät miten toimia vahingon satuttua.

Käsittelemme vahinkoasiasi mahdollisimman pian ja annamme sinulle korvauspäätöksen. Tarvittaessa olemme sinuun yhteydessä ja pyydämme lisätietoja.

Lisäselvitykset ja jatkohakemukset

Voit toimittaa vahinkoon liittyviä tositteita vahinkoilmoituksen liitteenä tai jälkikäteen Oma Palvelun Vahingot-sivun kautta. Mitä paremmat tiedot saamme heti ilmoittaessasi vahinkoa, sitä paremmin voimme käsitellä ilmoittamasi vahingon. Täytäthän vahinkoilmoituksen huolellisesti kaikilta osin.

Jos ilmoitat vahinkoon liittyvistä jatkokuluista vahinkoilmoituksen tekemisen jälkeen, lähetä ne Oma Palvelusta siirtymällä Vahingot-sivun kautta kyseisen vahingon tietoihin. Vahingon tietoihin pääset aiemmin ilmoittamiesi vahinkojen listauksesta. Voit toimittaa vahinkoon liittyviä tositteita yksittäisen vahinkotapahtuman Viestit-osiosta viestin liitteenä tai Liitteet-osiosta ilman saateviestiä.

Oma Palvelussa hoidat vahinkoasioitasi 24/7

Ilmoita vahingosta helpoiten verkossa - ilman jonotusta.

POP Henkilövahinkojen matkahätäpalvelu

Matkahätäpalvelu auttaa sinua 24 h kun tarvitset välitöntä apua matkallasi sattuneen henkilövahingon hoidossa.

Chat-palvelu arkisin 9-15.30

Chat palvelee sinua vakuutuksiin liittyvissä asioissa.