Toimintaohjeita avuksesi, kun matkalla sattuu ja tapahtuu.
Näiltä sivuilta löydät toimintaohjeita, kun sinulle tai matkatavaroillesi sattuu vahinko matkalla tai matkasi peruuntuu. Tutustumalla ohjeistuksiin saat yleistä apua erilaisiin vahinkotilanteisiin ja tiedät miten toimia vahingon satuttua.
Käsittelemme vahinkoasiasi mahdollisimman pian ja annamme sinulle korvauspäätöksen. Tarvittaessa olemme sinuun yhteydessä ja pyydämme lisätietoja.
Voit toimittaa vahinkoon liittyviä tositteita vahinkoilmoituksen liitteenä tai jälkikäteen Oma Palvelun Vahingot-sivun kautta. Mitä paremmat tiedot saamme heti ilmoittaessasi vahinkoa, sitä paremmin voimme käsitellä ilmoittamasi vahingon. Täytäthän vahinkoilmoituksen huolellisesti kaikilta osin.
Jos ilmoitat vahinkoon liittyvistä jatkokuluista vahinkoilmoituksen tekemisen jälkeen, lähetä ne Oma Palvelusta siirtymällä Vahingot-sivun kautta kyseisen vahingon tietoihin. Vahingon tietoihin pääset aiemmin ilmoittamiesi vahinkojen listauksesta. Voit toimittaa vahinkoon liittyviä tositteita yksittäisen vahinkotapahtuman Viestit-osiosta viestin liitteenä tai Liitteet-osiosta ilman saateviestiä.