POP Vakuutus ja POP Pankki syventävät yhteistyötään

Uuden ajan vakuutusyhtiö POP Vakuutus ja POP Pankki ovat ryhtyneet aiempaa tiiviimpään yhteistyöhön, mikä tarkoittaa, että Suupohjan Osuuspankin Etelä-Pohjanmaan konttoreissa voi nyt hoitaa myös vakuutusasioita. Sekä pankki että vakuutusyhtiö uskovat tavoittavansa tiiviimmän yhteistyön kautta paljon uusia asiakkaita.

POP Vakuutuksen Christian Monthén seisoo POP Pankin konttorissa

Vuonna 2012 perustettu POP Vakuutus on tullut tunnetuksi Suomen parhaasta liikennevakuutuksen bonuksesta, joka nousi uuden liikennevakuutuslain myötä entisestään ja on nyt 83 %. Asiakkailta kiitosta yhtiö on saanut nimenomaan vahvasta verkkopalvelustaan.

Kivijalkakonttoreita ei POP Pankkien omistamalla vakuutusyhtiöllä ole, vaan toiminta on keskittynyt verkkoon ja puhelimiin. POP Vakuutuksella on jo lähes 100 000 asiakasta, ja nyt alan nopeimmin kasvava vakuutusyhtiö lähtee tavoittelemaan uutta asiakaskuntaa: niitä, jotka asioivat mieluiten kasvotusten konttorissa.

— Yhteistyön tiivistämisestä tulee olemaan suurta hyötyä sekä pankille että vakuutusyhtiölle. Molemmat tavoittavat jatkossa paljon uusia asiakkaita, POP Vakuutuksen asiakaspalvelun päällikkö Aki Tåg kertoo tyytyväisenä.

— Henkilökohtaista palvelua arvostavat asiakkaat pääsevät tutustumaan POP Vakuutuksen tarjontaan kasvotusten asiantuntevan myyjän kanssa, ja toisaalta pankeissa vierailee vakuutusasioissa uusia ihmisiä, jotka eivät vielä ensikäynnillään ole POP Pankin asiakkaita, Tåg tarkentaa.

Liikkeelle lähdetään Etelä-Pohjanmaan konttoreista

Ensimmäisenä vakuutuksia on alettu myydä Suupohjan Osuuspankin Kauhajoen, Jurvan, Teuvan ja Kristiinankaupungin konttoreissa. POP Vakuutuksen myyntineuvottelija Christian Monthén on tavattavissa konttoreissa neljänä päivänä viikossa.

Monthén oli luonteva valinta ensimmäiseksi POP Vakuutuksen edustajaksi pankkikonttoreihin, sillä hän tuntee vakuutusalan ja POP Vakuutuksen toiminnan erinomaisesti. Lisäksi Monthénilla on pitkä tausta pankkialalla.

— Pankissa on nähty lisäarvo, jota olemme heille tuomassa ja yhteistyön aloittamisesta on oltu innoissaan molemmin puolin. On mahtavaa, että tavoitamme jatkossa aiempaa enemmän POP Pankin asiakkaita, Monthén iloitsee.

Neljässä edellä mainitussa konttorissa käynnistetään vakuutusyhteistyö ensimmäisenä, mutta lähitulevaisuudessa vakuutukset on tarkoitus ottaa osaksi monen muunkin pankkikonttorin arkea.